.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراسم بزرگداشت همسر امام راحل در قم

مراسم بزرگداشت همسر مكرمه امام خميني(ره) شب گذشته با حضور مراجع عظام تقليد، علما و مردم شهيد‌پرور قم در مسجد اعظم اين شهر برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، در اين مراسم كه به مناسبت سومين روز درگذشت همسر بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و با حضور حضرات آيات نوري همداني، مكارم شيرازي، شبيري زنجاني، اميني، سبحاني، مؤمن، مصباح يزدي و همچنين حجج اسلام سيد حسن و سيد حسين خميني، استاندار قم و جمعي ديگر از مقامات كشوري و استاني برگزار شد، يكي از اساتيد حوزه علميه قم در سخناني اظهار داشت: ابعاد شخصيتي حضرت امام خميني(ره) را بايد شخصيت پردازان و بزرگان جهان اسلام بررسي كنند.
حجت الاسلام فاطمي‌نيا با اشاره به پيشرفت‌هاي كشور پس از پيروزي انقلاب اسلامي بيان داشت: امروز ما هرچه پيشرفت در كشور در زمينه‌هاي مختلف علمي، سياسي و نظامي داشته‌ايم از زحمات و تلاش هاي امام خميني(ره) است و همه ما مديون امام راحل(ره) هستيم.
استاد حوزه علميه قم با اشاره به نقش همسر امام در به ثمر رسيدن نهضت امام تصريح كرد: بانو ثقفي نقش به سزايي در پيروزي انقلاب اسلامي ايفا كردند و هميشه صبر و استقامت و بردباري در سختي‌ها پيشه كرده و يار امام راحل(ره) بودند و بايد بگوييم كه اين بانوي بزرگ پناهگاهي براي امام راحل(ره) بودند.
وي گفت: همسر امام راحل(ره) در خانواده‌اي متدين و مؤمن پرورش يافته است و پدر اين مرحومه آيت‌الله ثقفي تهراني از مجتهدين به نام بودند.
حجت الاسلام فاطمي‌نيا با اشاره به حضور چشمگير مردم در تشييع جنازه اين مرحومه تصريح كرد: حضور مردم در اين مراسم خاري است كه به چشم دشمنان فرو مي‌رود و همچنين نماز خواندن رهبر معظم انقلاب بر پيكر اين خانم بزرگوار نشان از شخصيت والاي ايشان دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.